Thursday 15 June 2017

Merlin (Italy) - Calcio Merlin 2000 (02) - Il Mio Calciomercato 2000

 

1999-00
Calcio Merlin 2000
Merlin
Italy
664 stickers

Il Mio Calciomercato 2000
48 stickers

Il Mio Calciomercato 2000 - sheet 1

Paulo Poggi (AS Roma)
Alessandro Grandoni (Torino)
Krunoslav Jurcic (Torino)
Gennaro Scarlato (Torino)
Alejandro Escalona (Torino)
Alberto (Udinese)
Feliciano Magro (Udinese)
Maurizio Ganz (AC Vicenza)
Tomislav Rukavina (AC Vicenza)

Il Mio Calciomercato 2000 - sheet 2

Ousmane Dabo (Parma)
Paulo Sousa (Parma)
Salvatore Monaco (Perugia)
Dmitri Alenitchev (Perugia)
Giorgio Sterchele (Perugia)
Massimo Taibi (Reggina)
Jorge Vargas (Reggina)
Erjon Bogdani (Reggina)
Hidetoshi Nakata (AS Roma)

Il Mio Calciomercato 2000 - sheet 3

Michele Serena (Inter)
Enzo Maresca (Juventus)
Fabrizio Ravanelli (Lazio)
Giacomo Cipriani (Lecce)
Mirko Sadotti (Lecce)
Jose Casanova (Lecce)
Taribo West (Milan)
Jose Mari (Milan)
Jose Antonio Chamot (Milan)

Il Mio Calciomercato 2000 - sheet 4

Pascal De Gregorio (?)
Paolo Orlandoni (Bologna)
Alessandro Dal Canto (Bologna)
Roberto Goretti (Bologna)
Max Tonetto (Bologna)
Stefano Bianconi (Cagliari)
Ivan Cordoba (Inter)
Clarence Seedorf (Inter)
Adrian Mutu (Inter)

Il Mio Calciomercato 2000 - sheet 5

Pierluigi Orlandini (AC Vicenza)
Robert Ibertsberger (AC Vicenza)
Ruben Maldonado (AC Vicenza)
Domenico Morfeo (Hellas Verona)
Michele Cossato (Hellas Verona)
Fin da Piccolo….
Insieme Raggiungeremo….
E' un piacere….
Qui E' tutto fantastico…)
"Questo E Il ""Top""…"
(blank)
Reggina
Bari
Bologna
Cagliari
Inter
Juventus
Lazio
Lecce
Milan
Parma
Perugia
Roma
Torino
Udinese
Venezia
Verona

No comments:

Post a Comment

Please feel free to leave a comment, though it will not appear straight away, as I will need to authorize it.